Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Friday, January 14, 2011

Award Drpd Mr.Mama



Assalamualaikum
Tak sangka pagi2 tadi dapat award dari Mr Mama, terharu rasanya sebab blog Mas masih baru lagi dan biasa2 jer.........maceh untuk Mr Mama kerana sudi menghadiahkan award yang cantik ni....Mas terima dengan senang hati dan akan disimpan sebaiknya di Duniaku....
 Macam biasalah peraturan tuan pemberi award nie nak Mas tag 5 orang untuk diberikan award ni. 
Jadi sebelum ambik award tu bacalah 'PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI' kat bawah tu dulu yee......

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

Pemenangnya :
-THE END-

4 comments:

  1. salam
    mas....
    thanks terharu nie...
    hehehehehe
    i ambil tanpa malu yer..

    ReplyDelete
  2. maceeh makcik..nanti aku amik ye... leh buat kenduri ni dapat award kan kan

    ReplyDelete
  3. aritu mr.mama pon tag aku tp masih lom jwb...nih tambah pulak! adehhhh kene carik semangat nak buat! hihi

    ReplyDelete
  4. salam kak mas, seronoknya dapat award, tp rasa cam tak layak pulak, hihi...ape pun kak,trima kasih sbb sudi bagi award ni pada blog jintanmanis.com ya....nnt ros copy semua ni ye, arigatouuu gozaimashtaaa

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...