Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Loading...

Thursday, April 7, 2011

sukanya dapat award, terima kasih pada yang memberi



Assalamualaikum.
Sukanya dan rasa amat terharu bila dapat award yang cantik ni...mula2 dari mamafami, lepas tu kak itakak nazrah bakerytun telani dan Kak Sam. Kalau ada yang Mas terlepas pandang...cakapp yer..nanti Mas masukkan nama kemudian. Sebelum Mas terlupa, baik Mas ambik award yang cantik ni dan tempek cepat2. Terima kasih atas ingatan anda semua pada Mas. 

Jadi macam biasa ada homework yang kene disiapkan...he..he... meh tengok syarat2...

1. Kena pos balik linking kepada orang yang memberi award ini.
  • Sudah
2. Berkongsi apa jua mengenai diri dengan semua :
  1. dilahirkan di Kedah dan dibesarkan di Butterworth , Mas dibesarkan di dalam kem askar sebab ayah Mas askar dan bila dah kahwin pun masih menetap didalam kem askar sebab suami pun askar juga...he..he...
  2. dari kecil hingga besar memang sangat suka memasak....
  3. mungkin penyebabnya Mas anak tunggal perempuan dari 4 adik2 lelaki dan mak ayah pun suka memasak...
  4. suka tempat yang bersih dan kemas, jadi Mas memang suka mengemas, alhamdudillah, suami pun macam tu juga...
  5. Mas suka berada dirumah....kalau keluar jejalan pun..tak suka lama...terasa amat tenang berada di rumah
  6. minat dalam bercucuk tanam ni....tapi tak bersempatan buat sekarang disebabkan faktor rumah tak sesuai...insyaAllah nanti bila dah dok rumah sendiri...akan berkebun...he...he...sebab Mas suka melihat tanaman membesar.
  7. juga sangat suka dengan kucing dan ikan...suami dan anak2 pun suka kucing tau...

3. Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui :
  • Mas rasa semuanya dah dapat kan award ni...jadi pening kepala lak nak mencari2...jadi Mas berikan kepada semuanya...kalau nak copy award...ambik la...he..he...
Di harap mamafami,  kak itakak nazrah bakerytun telani dan Kak Sam berpuas hati yerk dengan homework ni...macehhh semua...muahhhhh



5 comments:

  1. Assalamualaikum...
    Akak pun bagi kat mas juga sbb mas adalah orang ke5 sudi jadi kawan akak.

    ReplyDelete
  2. Mas, kita sama lah akak pun anak bekas tentera juga tapi akak tak kahwin dgn tentera...hahaha

    ReplyDelete
  3. Kakn Sam,

    yer ke kak...nanti mas linkkan nama akak terk...he..he..
    maceh yer kak..

    ReplyDelete
  4. Kak Nieza,

    oooo..yerk ke kak..
    baru mas tahu..he..he..
    zaman kita masa kecik kira nak sama la kan...he..he..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...