Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Loading...

Monday, June 21, 2010

TELUR DADAR BERSOSEJ



Ni Telur Dadar Bersosej yang Mas makan dengan Tomyam, sedap tau, tak payah tambah lauk lain dah, kalau nak makan Telur Dadar Bersosej ni untuk sarapan pun boleh juga, cuma tambah Kentang Goreng je..

Bahan :
  • 2 biji telur
  • 1 batang sosej - potong 
  • sedikit garam, lada putih, susu segar
Cara membuatnya :
  1. Goreng sosej yang dipotong tadi. Toskan.
  2. Satukan telur, sedikit garam ,lada putih, susu segar , pukul sebati, masukkan sosej tadi, kacau rata.
  3. Masak seperti memasak telur dadar.


2 comments:

  1. Salam kak Mas,
    Uish.. mmang buat terliur telur brsosej ni. lenkali ada sosej, nak try jugak la :D

    ReplyDelete
  2. indah
    cuba buat indah, sedap dimakan dengan apa2 je....

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...