Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Thursday, August 5, 2010

Jus Apple Hijau Dan Sunquits



Assalamualaikum. Meh layan Jus Apple Hijau dan Sunquick ni...memang sedap...kalau nak makan macam tu jer rasanya tak habis sebiji, ngilu rasanya masa gigit buah tu...lagi pun rasanya kan masam sikit...lebih sedap dibuat jus....

Jus Apple Hijau Dan Sunquits
Resepi : MasDuniaku
Bahan ( untuk segelas ) :
  • 2 biji apple hijau - buang kulit dan belah2
  • air sejuk dalam peti ais - agak2 untuk gelas
  • sedikit gula
  • 2 sudu besar oren sunquick
  • ais
Cara membuatnya :

  • Masukkan apple hijau, air sejuk dalam peti ais, gula dan oren sunquick dalam balang pengisar dan kisar halus.
  • Tuang kedalam gelas dan masukkan ais. Sedia diminum...         
                                                                                     

3 comments:

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...