Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Tuesday, August 3, 2010

HAPPY BIRTHDAY NURUL AIN NATASYA



Ari ni 03 0gos 2010 genaplah umur Ain 9 tahun...tak terasa kejap betul masa berlalu...Ain dah 9 tahun dah...Selamat Hari Jadi Ain, moga anak mak ni sihat selalu, dipanjangkan umur, sentiasa dimurahkan rezeki, menjadi anak yang solehah dan sentiasa diberkati dan dirahmati Allah selalu, kami semua sayanggg... Ain.



Ni muffin yang Mas buat untuk Ain bawa kesekolah kafa...


8 comments:

  1. Salam Mas... Happy Bday utk Ain yg ke 9thn.. kalau mcm gini senang nak ingat lah... Nazli semln hari ni Ain... kalau pjg umur tahun2 yg akan dtg kite akan mengingati bday anak2.

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Ain. Semoga sihat & ceria selalu dan menjadi anak yg solehah. Dh besar yer ank Mas, alhamdulillah.

    Muffin apa tu mas? bestnyer Ain dpt bwk muffin ke skul kan... ;-)

    ReplyDelete
  3. happy 9th birthday to ain..smoga mnjadi anak yang solehah...dah beso anak mas yee

    ReplyDelete
  4. salam kak mas,
    Happy birthday to Ain yg ke 9. Moga cemerlang di dunia dan di akhirat. Sihat selalu, dan menjadi anak yang solehah.
    Mesti kembang hati ain bawa muffin tu ke skolah ;)

    ReplyDelete
  5. salam mama
    tima kasih mama..tu la, selang sehari jer ..senang nk ingat kan...insyaAllah mama...

    salam kak ina
    tima kasih yer kak...mudah2an..amin...ha..ha..mas buat marble banana muffin, kak ina pun buat marble banana muffin juga kan, sama la kita...sedap kan kak..

    ReplyDelete
  6. salam izah
    terima kasih izah,amin...mudah2an...ha..ha..tu sebab kawin awal...

    salam indah
    terima kasih indah..amin...mudah2an..tu la, tersenyum lebar Ain bawa kotak muffin tu...

    ReplyDelete
  7. selamat hari jadi ain..semoga jadi anak yang soleh.sori acik terlewat:)

    ReplyDelete
  8. salam kak c.m
    maceh kak..tak pe...amin...ari ni pun Ain dapat lagi hadiah dari kawan2, kira ok la tu..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...