Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Loading...

Sunday, July 31, 2011

SALAM RAMADHAN



Assalamualaikum. 
Salam Ramadhan dari Mas sekeluarga buat semua teman2 pengunjung yang beragama Islam.. Semoga kita semua akan dapat menjalani ibadah puasa kali ini dengan lebih sempurna. Disini Mas mengambil kesempatan, menyusun jari memohon ampun maaf andai ada tersilap tutur kata dan gurau senda yang mungkin telah mencuit rasa sesiapa juga tanpa Mas sedari, sepanjang kita bersama di alam cyber ini.  Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dan melakukan ibadah sunat dengan sebaiknya dalam bulan Ramadhan kali ini .Salam sayang dari MasDuniaku buat semua.  


Kad2 dari teman2 blogger..



Kad Dari Izahdaut





Kad Dari HaSue



Kad Dari E-na Zarina



Kad Dari Kak DayangJack



Kad Dari Kak Azlita Aziz



Kad Dari Kak Naz



Kad Dari  Anna


Kad Dari Wanieyra


Kad Dari Kak Anim


Kad Dari Kak Yatie


Kad Dari Kak Sofea

Kad dari Noorsha

Kad Dari Tun Telani

Kad Dari Alongroz

Kad Dari Kak Ummi

Kad Dari Kak Nor


SELAMAT BERPUASA

20 comments:

  1. Salam kak mas!! selamat menyambut ramadhan buat akak sekeluarga juga :-) ambik kukis ni sblm esok tau makannyer! hihihi...

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadhan juga dari akak sekeluarga untuk Mas dan keluarga juga...
    andai ade terguris perasaan sepuluh jari juga akak pohon kemaafan...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum mas...
    salam ramadan juga buat mas sekeluarga... akak pun minta maaf yer sekiranya ada yg terkasar n terlanjur kata....

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan jugak buat Mas sekeluarga dan semuga ibadah kita mendapat keberkatanNya. Insyaallah

    ReplyDelete
  5. salam mas.. slmt berpuasa buat mas sekeluarga.. k.nor amik kad ya.. sayang mas always :)

    ReplyDelete
  6. salam kak mas, selamat berpuasa ya buat kakmas sekeluarga, mohon ampun dan maaf jika ros pernah terkasar bahasa dengan akak ye...slmt memasak untuk berbuka dan selamat beribadah..salam sayang dari ros dan keluarga, jintanmanis.com

    ReplyDelete
  7. salam mas.. slamat berpuasa yer...pose blik kdah ke keratong? :) aku amik kad ni yer..macehhh

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan dri K.gee, maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  9. selamat menyambut ramadhan al-mubarak untuk mas n family

    ReplyDelete
  10. Salam Ramadhan buat mas dan keluarga..

    ReplyDelete
  11. selamat berpuasa mas..semoga sentiasa dalam keberkatan Allah SWT :)

    ReplyDelete
  12. Selamat berpuasa buat Mas sekeluarga.

    ReplyDelete
  13. Salam ramadhan utk Mas sklrg..
    ayu pun mengambil kesempatan nak menyusun kemaafan andai spjg perkenalan kita ayu ada terkasar bahasa

    ReplyDelete
  14. Akk jugak nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa dgn lancar dan berkat... semuga Ramadan thn ini memberi kebahagiaan buat mas sekeluarga...

    ReplyDelete
  15. salam ramadan mas.. moga memberikan kebaikan dan keberkatan buat kita semua

    ReplyDelete
  16. semoga amalan kita diberkati..selamat berpuasa n beramal..

    http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/07/salam-ramadhan-1432h.html

    ReplyDelete
  17. Salam Ramadhan juga buat Mas sekeluarga..

    ReplyDelete
  18. selamat berpuasa mas sekeluarga...
    eh kad aku tak amik ke? hehe.. tadi aku cam nampak brownies aa.. mana ek..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...