Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Loading...

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua



Assalamualaikum.
Entry khas untuk ucapan Selamat Hari Raya buat semua kawan-kawan blogger yang dikasihi.
Syawal bakal menjelma lagi, Alhamdulillah..... 
InsyaAllah, kita akan menyambutnya pada 31 Ogos 2011 serentak dengan sambutan Hari Merdeka, Bersyukur dipanjatkan ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNYA kita masih diberi kesempatan untuk meraikan hari yang mulia ini....
Selamat Hari Raya Aidilfitri Mas ucapkan buat semua pengunjung Blog Duniaku. 
Di kesempatan ini Mas dengan rendah hati memohon ampun maaf andai ada, terkasar bahasa atau tersilap kata, tak kiralah masa bergurau senda ataupun semasa  bersembang . Sesungguhnya yang baik2 itu semua datangnya dari ALLAH manakala yang tak elok atau pun yang tak betul itu datangnya dari kelemahan diri Mas sendiri. Mas juga memohon dihalalkan segala resipi atau ilmu yang telah diambil yerk.... Semoga hubungan silaturrahim di antara kita semua berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya.....InsyaAllah....akhir kata, Mas ucapkan..... 

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua, Maaf Zahir Batin.....

Sudi2kan la amik kad raya dari Mas ni untuk digantung di rumah masing2....

Kad yang diterima dari kawan2, Terima Kasih Banyak2 :




Dari Sis Lin : Bisikan Hati



Dari Chikadakbiru : Welcome To My Life



Dari Noorsha : 1001 Cerita 1001 Rasa



Dari Izah




Dari Kak Nor

 
Dari Deliah

Dari Cik Mat Gebu DTS 

Dari Kak Madihaa

Dari Quinnie

Dari Along Roz

Dari Ita 

Dari Kak Ct Delima

Dari Kak Wana

Dari Kak Azatie

Dari Kak Naz

Dari Kak Azlita Aziz

Dari Love 

Dati Mamasya

Dari Mekna

Dari Mimiey


Dari Kak Nieza

Dari Ros Jintanmanis

Dari Kak Ummi

Dari Kak Yatie

Dari Erma Halamanku



22 comments:

  1. wah!! cantiknya kad.........
    nanti ayu kumpul banyak2 ya mas..

    untuk kamu jua.
    SELAMAT HARI RAYA,ampun maaf dipinta...

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Mas, maaf zahir dan batin ye mas kalau ade salah dan silap akak minta ampun ye mas...

    Minta hallalkan segala resepi yg di kongsi bersama ye Mas...

    kalau pulang ke kampung tu hati2 di jalan raya ye Mas...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum mas....
    selamat hari raya aidilfitri juga buat mas sekeluarga... andai ada salah n silap harap d maafkan yer mas....

    ReplyDelete
  4. SELAMAT HARI RAYA BUAT MAS SEKELUARGA. MAAF JIKA ADA GURAU SENDA AKAK YANG MENGGURIS HATI MAS.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya buat Mas sekeluarga..

    ReplyDelete
  6. Untuk Mas sekeluarga.

    Selamat Hari Raya
    Maaf Zahir Batin

    ReplyDelete
  7. mas.. nak balik kampung dah ke?

    selamat hari raya juga buat mas sekeluarga. semoga selamat dalam perjalanan balik ke kampung. aku pun mohon ampun maaf jika terlebih gurau terlebih komen selama kita kenal ni. dan terima kasih atas ilmu2 yang dikongsi dan mohon dihalalkan. sama la dengan aku, no hal punya, tak de trasa hati apa2 pun ngan ko, dan segalanya dah dimaafkan walaupun tak de apa pun kan. hehe..

    kirim assalamualaikum aku sekeluarga buat suami dan anak2 ye..

    open house jgn lupa ajak aku. nanti aku datang. mmg teringin nak jumpa ko mas.

    ReplyDelete
  8. SALAM AIDILFITRI MAS...AKU PUN NK MINTAK MAAAF ZAHIR BATIN ATAS KETELANJURAN KATE2 N GURAUAN SELAMA NI :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya mas.. n maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  10. salam aidilfitri buat kak mas sekeluarga...:)

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya Mas.. maaf zahir dan batin.. moga hari raya ini memberi kecerian buat kita semua..amin

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum,
    Selamat hari raya, maaf zahir dan batin, cantik kad raya Mas

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Raya Mas...maaf zahir btin..ni aku dtg angkut kad2 raya nih..

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin buat Mas sekeluarga..

    ReplyDelete
  15. Slmt Hari Raya, maaf ya kalau ada salah atau tersilap kata.... AlongRoz

    Sila lah amik kad dari Along.

    ReplyDelete
  16. salam aidilfitri buat kakmas sekeluarga..:)

    ReplyDelete
  17. arrayah.info : Jika 30 Ogos 2011 Raya, Di Manakah Lokasi Anak Bulan Kelihatan?

    ReplyDelete
  18. Salam Aidil fitri buat Mas & family
    Maaf zahir batin ya Mas..

    ReplyDelete
  19. selamat hari raya...maaf zahir batin...resepi dlm ni klu ada yg sy amek tu..harap dihalalkan..


    tetamu bertandang ke rumah..resepi kak mas la jd pilihan..hehe

    ReplyDelete
  20. mekasih mas sudi amik kad dr akk... selamat hari raya ya maaf zahir dan batin.... maaf sbb hr ni baru sempat bertandang ke sini...slm sayang dari akk sekeluarga...muahhhh!!

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...