There was an error in this gadget

Cari jerk apa2 kat sini

Loading...
Showing posts with label Blog. Show all posts
Showing posts with label Blog. Show all posts

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua



Assalamualaikum.
Entry khas untuk ucapan Selamat Hari Raya buat semua kawan-kawan blogger yang dikasihi.
Syawal bakal menjelma lagi, Alhamdulillah..... 
InsyaAllah, kita akan menyambutnya pada 31 Ogos 2011 serentak dengan sambutan Hari Merdeka, Bersyukur dipanjatkan ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNYA kita masih diberi kesempatan untuk meraikan hari yang mulia ini....
Selamat Hari Raya Aidilfitri Mas ucapkan buat semua pengunjung Blog Duniaku. 
Di kesempatan ini Mas dengan rendah hati memohon ampun maaf andai ada, terkasar bahasa atau tersilap kata, tak kiralah masa bergurau senda ataupun semasa  bersembang . Sesungguhnya yang baik2 itu semua datangnya dari ALLAH manakala yang tak elok atau pun yang tak betul itu datangnya dari kelemahan diri Mas sendiri. Mas juga memohon dihalalkan segala resipi atau ilmu yang telah diambil yerk.... Semoga hubungan silaturrahim di antara kita semua berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya.....InsyaAllah....akhir kata, Mas ucapkan..... 

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua, Maaf Zahir Batin.....

Sudi2kan la amik kad raya dari Mas ni untuk digantung di rumah masing2....

Kad yang diterima dari kawan2, Terima Kasih Banyak2 :




Dari Sis Lin : Bisikan Hati



Dari Chikadakbiru : Welcome To My Life



Dari Noorsha : 1001 Cerita 1001 Rasa



Dari Izah




Dari Kak Nor

 
Dari Deliah

Dari Cik Mat Gebu DTS 

Dari Kak Madihaa

Dari Quinnie

Dari Along Roz

Dari Ita 

Dari Kak Ct Delima

Dari Kak Wana

Dari Kak Azatie

Dari Kak Naz

Dari Kak Azlita Aziz

Dari Love 

Dati Mamasya

Dari Mekna

Dari Mimiey


Dari Kak Nieza

Dari Ros Jintanmanis

Dari Kak Ummi

Dari Kak Yatie

Dari Erma Halamanku



Sunday, July 31, 2011

SALAM RAMADHAN



Assalamualaikum. 
Salam Ramadhan dari Mas sekeluarga buat semua teman2 pengunjung yang beragama Islam.. Semoga kita semua akan dapat menjalani ibadah puasa kali ini dengan lebih sempurna. Disini Mas mengambil kesempatan, menyusun jari memohon ampun maaf andai ada tersilap tutur kata dan gurau senda yang mungkin telah mencuit rasa sesiapa juga tanpa Mas sedari, sepanjang kita bersama di alam cyber ini.  Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dan melakukan ibadah sunat dengan sebaiknya dalam bulan Ramadhan kali ini .Salam sayang dari MasDuniaku buat semua.  


Kad2 dari teman2 blogger..



Kad Dari Izahdaut





Kad Dari HaSue



Kad Dari E-na Zarina



Kad Dari Kak DayangJack



Kad Dari Kak Azlita Aziz



Kad Dari Kak Naz



Kad Dari  Anna


Kad Dari Wanieyra


Kad Dari Kak Anim


Kad Dari Kak Yatie


Kad Dari Kak Sofea

Kad dari Noorsha

Kad Dari Tun Telani

Kad Dari Alongroz

Kad Dari Kak Ummi

Kad Dari Kak Nor


SELAMAT BERPUASA

Tuesday, April 12, 2011

Terima Kasih pada semua



Maceh pada Kak Nieza sudi kasi poskad yang cantik ni..Happy 1st Blogoversary to "Our Journey Begins.....sama usia ngan Duniaku......moga Our Journey Begins terus mantap meletup ngan resepi2 yang best........ole2 dari finland mana lak kak..he..he...kasil lebih tau sebab nak kongsi ngan Kak Nor...he..he..gurauuu jerk...







Rasanya ini cupcake yang Kak Nor suruh Mas ambik...betul Kak Nor....he..he..maceh yerk kak.....cayangggg akak..muahhhhhhh....



Bunga Ros yang cantik ni dari Kak Yatie....seronoknya dapat bunga........maceh kak yatie.....sayanggg akak..muahhhh


Dari Kak Ita....cantik la congratulations tu gergelek2...suka tengok.....maceh kak ita...muahhh



Dapat kek coklat....sukanya....maceh Kak Naz....susah2 akak jer buat kek......sayanggg akak.....meh laga2 pipi..he..he......




Kad dari Kak Nor ....cantik bunga tulip tu..mas suka..maceh bebanyak kak nor...muahhhhhh





Kad yang cantik dari Kak Rabiatun Adawyah, macek kak...cantik bunga tu..mas suka....makin berseri2 rumah ni dengan bertambahnya bunga dari akak tu....muahhh






Nampak kek buah2an kering  yang sangat sedapp tu..pemberian dari  Kak Ilah untuk Mas dan kak nieza sempena ulangtahun pertama blog kami.....nampak....Mas dah cedok rasa dah...he..he..maceh kak ilah.....sayangg akak..muahhhh





Alhamdudillah..dapat lagi hadiah, kali ni dari Kak Inaku79, maceh kak atas pemberian bunga yang sangat cantik ni. Terima kasih juga selama ini akak sentiasa menyokong Duniaku...sayangg akak....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...