Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Loading...

Wednesday, August 17, 2016

Cendol pulut durian yang terbaik di Shah Alam





Assalamualaikum.
Dah lama tengok cendol durian ni viral di fb ... akhirnya, Mas dapat juga merasa... Alhamdulillah ... sedap sangat, rasanya yang secukup rasa membuatkan tiap suapan akan berterusan hingga ke titisan cendol yang terakhir ...pulutnya pun sedap ..lembut jerk .. Harga untuk semangkuk Rm13, klu tak nak pulut, Rm12 , untuk mangkuk besar yerk, memang puas makan, duriannya pun banyak. 
sebelum ni pernah beli cendol & kemudian letak durian sendiri disebabkan malas nak beratur panjang untuk mendapatkan cendol ni ...rasanya tak sama tau macam yang Mas makan ni .. hari pertama pergi, hari Ahad, memang Mas beratur dekat sejam baru dapat, jadi kali keduanya , Mas datang pada hari biasa, malam ... sekejap jerk dah dapat .. jadinya klu nak makan lagi, datanglah pada hari2 biasa yerk ..
mesti ada yang tertanya2 tempatnya dimana ..
Anda boleh dapatkannya di Medan Selera Delima Sek 24, ada pelbagai makanan2 lain yang boleh dinikmati ...jadi jika teringin mencuba, pergi la kesana yerk ..
Mas recommend (y) 








4 comments:

  1. meriahnya cendol tuu..puas hati dapat makan semangkuk.. ;-)

    ReplyDelete
  2. Musim durian...Sana sini durian.. Nampak menggoda betul cendol tu Mas

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...