Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Tuesday, November 23, 2010

Tag dari Izahhhh



Izah Muffin Lover




Aduhhhhh....pepagi dah kena tag ngan makcik ampang, sabar jer la...mesti kau tengah tergelak2 kan makcik...he..he...tak pe...untuk mengeratkan lagi persahabatan, Mas layan jer la, nnti kasi markah penuh tau makcikk...


1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
Kalau Izah cermin mata, Mas lak contact lens paling penting, Mas pakai dari umur 15 tahun sampai sekarang sebab lebih selesa memakai contact lens dari cermin mata. Mas guna cermin mata waktu malam jer..


2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
arrrr...lupa la...banyak barang yang Mas beli....


3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
dah anak 2 dah..........tak pernah terpikir tema masa kahwin dulu...alhamdudillah bahagia sampai sekarang dan selamanya....insyaAllah....


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
sentiasa


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selagi diizinkan Allah....insyaAllah hingga ke syurga


6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang? 
kat  restauren mak Mas sebab disitu juga Mas jumpa hubby kali pertama dan tiap2 hari...he..he...


7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
majalah mingguan wanita


8. apakah nama penuh korang?
aaaaaa.....nanti la......


9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
ngan mak sebab ayah askar, selalu kerja kat  luar....tapi bila ayah dah pencen, rasa rapat ngan kedua2nya...


10. namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
ngan mak dan ayah......tak sabar tunggu minggu depan jumpa ngan diaorang...


11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesin basuh yang kerja..


12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
balik kampung dan insyaAllah teringin menjejakkan kaki ke mekah....mudah2an...


13. pilih salah satu, peluk atau cium?
soalan apa ni.......feninggggg


14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
- dipanggil makcik ampang....
- berasal dari kuala lipiss....
- kalau dapat bersembang ngan makcik ampang ni....memang peramahhh...


15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
rasanya banyak benda yang mas sayang.....


16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
lagu maher zain


17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
6 feb  .......hubby belanja makan kat luar....


18. Lima rakan Blogger yang korang nak tag.
sape yang Mas nak tag ni...tak pasal2 kena belasah kang....sape yerrr....arrrrrrrg....malas nak memikir...sapa2 yang nak kena tang .....sila jawab soalan...kepala dah feninggg ni.....makcik......panadol sepapan......he..he......jsngan lupa kasi markah penuhhhh....



1 comment:

  1. hahhaaha..masss.. apa amma appa..tak perasan rupanya..dah kena lindung ngan mee beracun tu..patut aaa... mas ko pening ye mas...cian makcikkk..hahahaa...

    weii weii salah jawapan soalan number 14 tuh..huuhh..

    mekasih mass..sudi gak layan tag mengetag ni... cayang makcik.....nk buat bakso nih.mana tahan org semua membakso jee

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...