Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Sunday, October 24, 2010

Gi Majlis


Kasi saspen dulu tengok gambar ni..he3

Assalamualaikum, seperti yang tertulis kat gambar atas tu, ni la majlis yang Ain dapat jemputan. Boleh bawa family sekali tau. Selalunya diadakan  setahun sekali. Sebenarnya Ain ni pesakit Thalasemia major. Dari umur setahun sampai sekarang. Tiap2 bulan buat rawatan pemindahan darah. Rasanya ramai yang dah tahu pasal penyakit ni kan.  


Kedatangan DJ KL fm, mengamatkan majlis. Memang best semua DJ tu...terhibur semuanya sepanjang majlis. Boleh bagi markah penuh untuk semua. Tahun depan boleh datang lagi yerr...Macam2 celoteh DJ2 ni....bayangkan ada 6 orang...memang meriahhh....

Senyumm semua....aunty nak ambik gambarr...

Lepas Diana tukar lak ngan Alif lak.....

Alif ngan lagu Jangan Nakal....caya la Alif

Daniel ngan Zahid... sporting Zahid ni....

Senyumm....

Dari artis2 AF

Seronok Ain dapat hadiah...

Daniel pun dapat tau......

Dah abiss, boleh balikkkkk...




4 comments:

  1. salam kak mas,
    Oh.. meriah sungguh! siap ada diana, alif ngan AF2 lagi.ceewah!
    Moga ain sihat slalu. :)

    ReplyDelete
  2. Salam Mas,
    Sedih akak bila dpt tau anak Mas sakit...dah lama rupanya...moga sabar dan tabah selalu dlm mengharungi hidup....semoga Ain sembuh spt sediakala....tngk tu seronok mereka semua di raikan....waaa mamanya pun dpt gak jumpa artis Msia....tumpang gembira juga....kalau anak2 gembira,kita lagilah gembira....bila ank sedih lagilah kita sedih...

    ReplyDelete
  3. salam indah...sesekali seronok gak....memang meriah.....
    maceh indah sebab doakan Ain....amin.

    ReplyDelete
  4. Kak Yatie
    macam tu la kak, Mas redha dengan ujian Allah, mungkin ada hikmahnya.Maceh doa akak untuk Ain. Betul tu, kalau ada majlis macam ni memang seronok semua bebudak, tapi kalau kat wad, memang sedih tengok bebudak ni.Hubby akak Doktor kan.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...