Recent Posts

Cari jerk apa2 kat sini

Wednesday, June 2, 2010

Nasi Goreng Thai




Assalamualaikum.
Lunch hari ini, tiba2 teringin nak makan Nasi Goreng Thai. Mas letak paprik ayam, mangga muda yang dipotong nipis2, kobis yang dipotong nipis2 juga dan telur dadar. Nak sedap lagi potong cili padi dan tabur atas nasi goreng.  Sedapnya...... menu yang lengkap untuk lunch....


5 comments:

  1. yang ini pong aku sukakk! ade mangga tuh yang mahall! sini xde mangga muda! huhuuuu

    ReplyDelete
  2. orang jepun tak tanam mangga ke, akak makan kat rumah mas je la...

    ReplyDelete
  3. nampak sodap sungguh tau menu2 mas ni..kalau yang hidang pinggan mcm ni semua nampak macam kat kedai laaa..

    ReplyDelete
  4. he..he...nasi goreng ni pon mas selalu order kat kedai, sekali2 buat sendiri....

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen dan Tinggalkan Jejak Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...